9 Temmuz 2014 Çarşamba

aşk?

bazen diyorum ki, 

daha çok çalışma telaşını, para pul derdini, daha çok ev almayı bırakıp, yüksek ökçeli ayakkabılarını bir kenara atıp sonsuza kadar az duyulmuş bir akdeniz köyüne yerleşeyim(bodrumda gözüme kestirip ev fiyatı baktığım bir köy bile var)...

kekik ve nane ekeyim mesela... terasında cherry domates yetiştirebilen insanın başaracağına inandığım aktiviteler bunlar... 

evin önünde gölgede bir hamak ve bolca kedili köpekli bir evim olsa... bırak topuklu ayakkabı giymeyi, bir daha hiç ayakkabı giymesem... çırılçıplak ayaklarla, taşlara, dikenlere ve diğer tüm ıvır zıvıra aldırmadan etrafta sokak çocukları gibi gezip dursam... 

ben bir şeyleri sindiremiyorum galiba kolay kolay... garip şey bu... zaman alıyor insanların söyledikleri üzerine düşünmek... 

geçenlerde bir kız arkadaşımla şişelerce şarap ve şampanya içip dedikodu yapıyorduk ve uzun zamandır tanıdığım birinin sorduğu soru geldi aklıma... ona sordum... 

x sence bir erkek seviştikten sonra bir kadına sarılıp yatıyorsa aşık mıdır sence de? 

aşık mıdır? hayır dedi, ben aşık olmadan sarılanları da gördüm. 


o aşk mıdır bilmiyorum...aşk sarılmak olmalı mı onu da bilmiyorum... avcunun içinde tuttuğun bir kelebek işte aşk... 

kürkçü dükkanı gibi... 

döne dolaşa yine aynı yere vardığın...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder